Packa är inte min grej..

Nu har jag äntligen börjat packat nu under kvällen.
Grejen är att jag har packat helt mkt, och ändå är jag inte klar än på långa vägar! :O
Min undran är hur jag ska få plats med allt??
Jag ska ju ha med mig massa skor också, vet inte än hur många jag ska ha med mig men många blir det nog! Sen hade jag tänkt att få plats med datorn i resväskan med, och massa massa annat förstås :O Herregud hur ska detta sluta? Packa är inte min grej alltså..
Men nu har jag iaf börjat, så det känns bra. Plus att en del kläder är i tvätten som ska tvättas en gång innan jag åker som jag ska ha med mig, herregud man kan tro att jag ska flytta dit för evigt eller nåt :P Alltid packar jag för mkt, förstår inte varför jag aldrig lär mig?

Sen undrar jag om det är någon som vet ifall man kan blogga från telefonen? Testade förut men det gick inte då :S

Sen tycker jag att det är ganska dåligt med kommentarer här! =/ Någon kommentar kan jag väl allt få då och då? ;) eller vill ni att jag ska sluta blogga när jag är på Öland eller? ;)

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och slå på vänner.. imorgon ska jag skruva ihop bordet och packa vidare. Wish me luck ;P

Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Murra

Vad dåligt av oss, men jag får nästan heller aldrig kommentarer, men "tänker" nog inte på det :)

Och sen har jag inte kunnat blogga genom telefonen heller, kan logga in och allt men det kommer inte upp ngt tangentbord när man ska skriva nytt inlägg. Dååligt! :) Förresten.. Tack själv för igår gumman, jättetrevligt som alltid <3 :)

2011-06-17 @ 12:13:51
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Murra: Nej det kom inte upp något tangentbord för mig heller, konstigt tycker jag :S Ja det var riktigt trevligt :) <3

2011-06-17 @ 12:25:13
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0