Måndag..

Och det känns kan jag lova.
Ni anar inte hur trött jag har varit idag.
Trodde klockan drev med mig imorse när den ringde.. men icke.
Det var bara att pallra sig upp, stentrött på bussen och tvärslockna, och stentrött på jobbet med! Vet inte hur mkt kaffe jag har druckit idag :P Så dagen har gått väldigt sakta eftersom jag har varit så trött, men det gick bra på jobbet iaf :)

Just ja.. träffade Emilia idag! hon kom in på jobbet med en kompis, riktigt kul att träffa henne :D
Jag fick även syn på dom när jag hade slutat, så satt och prata i nästan en timme på torget i solen, riktigt trevligt :)

Stentrött som sagt, somnade till på bussen hem med, och käkade direkt när jag kom hem, och nu sitter jag här.
Blir en tidig kväll ikväll kan jag lova.

Ska sätta mig ute i kvällssolen nu tänkte jag!

Imorgon är jag ledig, gött! :)

Hoppas ni har haft en bra Måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0