Lördag!

Igår blev det inte mycket bloggande för mig.
När jag höll på och packade och sådär så kom Sofie ner hit, och det slutade med att vi åkte till Murra och hälsade på. Fikade, pratade, spelade skipbo och kortspel :P Var där hela dagen! Sen bestämde vi oss för att gå ut och äta på katrinedalskrogen klockan 20... och herregud, gör inte det på en Fredag säger jag bara! Stenmkt folk och hur mkt kackel som helst :O Gick ju knappt att prata med varandra, inte okej!

Åkte hem och funderade på vad man skulle hitta på, tog mig en öl och smsade med Linnea och pratade med folk på facebook. Det sluta iaf med att jag och Sofie blir hämtade av Andreas och hämtar upp en annan Andreas och åker in till Kristinehamn! Vi jävlades lite med en annan jobbarkompis till dom ;) Sen åkte vi bara och gled runt, kom hem 02.30 inatt! stentrött var jag då kan jag lova.

Vakna innan 11 idag, förstår inte? Idag om något borde jag väl ha sovit längre??
Konstigt det där.

Idag då?
Mamma och jag kanske skulle åka till Örebro men tror inte det blir så nu?
Så följer väl med Sofie till stan sen för hon ska till systemet.

Nej försöka få i sig lite frukost nu kanske? är inte ett dugg hungrig men men..

Hoppas ni får en bra Lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0