Kvällspromenad :)

Glömde skriva i förra inlägget att jag var på bilbingo ikväll med mamma och jag vann 200 kr ;)
Alltid nåt ju ;) Det är alltså i mammas bil man vinner, har testat både Sofies och Erikas bil och har inte vunnit i dom, men i mammas då gick det ;) så nu är jag 200 kr rikare :D

När jag kom hem från bilbingon så var jag helt rastlös..
Och jag var dyng sugen på att gå en promenad för det var så himla skönt ute. Jag frågade först Linnea men hon kunde inte, och så frågade jag Marie för tänkte att henne har jag inte träffat på ett tag, men hon kunde inte heller. Så då började jag lägga ner det där med promenad... men vid 23.30 så skrev Sofie till mig så då sa jag att jag var sugen på en promenad för jag var så rastlös, och hon kunde följa med :D Så vid 00 så gick vi ner till sjön, kände på vattnet, sen gick vi bland massa hus och sen hemåt. Det var riktigt härligt ute kan jag säga :D
Ska nog göra detta oftare, kvällspromenader är allra bäst, då är det såå tyst ute och så lugnt, inga folk :) häääärligt :D Jag älskar sommaren ♥ och Tack Sofie för en trevlig promenad :)

När jag kom hem så blanda jag ordning saft och så gjorde jag i ordning en toast, och fan vad gott det är med toast alltså :P det blir det imorgon till frukost kan jag lova!

Men nu är det sängen som gäller :)
Tror jag kommer sova riktigt skönt inatt :)

Natti Natti :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0