Framme hos Moster!

Hallå där :)
Tänkte bara tala om att jag är framme hos moster nu på Öland :)
Resan hit gick jättebra, första gången som SJ inte har försenade tåg tror jag?

Idag är jag trött, har haft en hund hos mig inatt, ut och in.. han måste ju vakta oss båda, så han har kommit och sovit lite då och då hos mig, och jag är ju så pass lätt väckt så jag har vaknat varje gång.
Idag var det tänkt att moster och jag skulle vara barnvakt åt Neo, för Johanna börja jobba idag och Kalle är ju egentligen pappa ledig men han var tvungen att hoppa in och jobba, men Neo har blivit sjuk, hög feber, så Kalle fick stanna hemma idag med honom.

Nu är även pappa på väg ner hit, tror han kommer vid 17 kanske. Ska bli kul :) Han behöver nog komma bort lite, och han har inte varit här på typ 8 år kanske? Så det blir kul :)

Nu har vi precis fikat här, och jag funderar på att gå ut med Love på en promenad :)

Hoppas ni har det bra :)

Den här bilden på Love tog jag igår kväll :) helt söt! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0