En undran

hmm blev inte riktigt så som jag skrev i förra inlägget.
Har inte städat något, jag orkar verkligen inte, har sån huvudvärk så orkar typ ingenting. ska det bli åska ikväll igen eller? Ska snart gå ner och hämta tvätten och sen hänga upp den, sen kanske jag går till Linnea, väntar på att få ett sms av henne så jag vet om jag kan komma eller inte :P

Sen undrar jag en sak om spotify!
Jag har fått för mig att man skulle få 10 nya timmar varje månad??
Det har absolut inte jag fått.. och jag kan inte lyssna på de låtarna jag vill för jag har tydligen lyssnat på dom så många gånger som man får göra :S
Är det någon som verkligen vet hur detta funkar egentligen?
Eller måste man skaffa sig premium?
Tycker det är så konstigt detta :S

Kommentarer
Postat av: Murra

Näe fan jag fattar inget heller, trodde också jag skulle kunna lyssna på alla nu när det blev juni. Men icke :S

2011-06-09 @ 12:04:27
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Murra: nej helt värdelöst :S Man har ju inge att lyssna på nu eftersom man inte får lyssna på dom som man vill lyssna på =/

2011-06-09 @ 12:36:04
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0