Dessa tråkiga Söndagar..

Och så var det Söndag igen.. att helgerna alltid ska gå så fort?? förstår inte!
Igår blev det fest här hemma hos mig.
Först kom Linnea hit, vi fixade mat och åt och pratade massa innan Erika och Blirren kom!
senare kom även Frida, Linnea kompis, och Sofie kom ner också fast hon var nykter.
Vi lyssnade BARA på massa rock låtar, så jävla bra!! stod och dansade här som aldrig förr och bara rockade ;) Riktigt kul var det :P
Åkte till statt vid typ 00.40, så det blev lite sent. Världens kö var det utanför! Men vi ställde oss där iaf, gick hyfsat fort att komma in iaf. Och det var spräng mycket folk verkligen! Dom hade iofs stängt av in till harrys, vilket jag inte fatta varför dom hade gjort? Det blev iaf inte så himla lång stund inne på statt, men kul att träffa folk iaf :)
Kvällen kunde väl ha slutat bättre... men men... inget att göra åt.

Idag ska jag bara vara med mig själv... känner att jag behöver det.
Kanske tar mig en promenad hem till mamma, måste hämta mobil laddaren till min gamla telefon, för igår när jag gick hem från statt så ringde jag Sofie, och när jag hade lagt på så är displayen helt förstörd, ser knappt vad det står :S Så man kanske måste köpa sig en ny telefon nu då? ååhh har inte råd med det och jag vet inte riktigt vad jag vill ha för någon.. en HTC tror jag..  aa jag får fundera på det helt enkelt.

Ska boka tåg till Öland idag med, är ju inte långt kvar tills jag åker.
Hoppas det finns någon billig resa.
Just nu känns det som om jag behöver komma iväg härifrån!

Hoppas ni har haft en bra helg allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0