Barnvakt!

Idag har vi haft fullt upp hela dagen.
Johanna kom hit vid 09 med Neo, vid 13 så åkte hon till jobbet, och då blev vi barnvakt. Vi har gått in till "city" och handlade lite mat, sen hemåt igen. Så har vi lekt massa med Neo såklart, och han har sovit middag och allt möjligt. Vi har även grillat, stengött var det! åt hur mycket som helst! :P Pappa frågade om jag aldrig hade sett mat förut? :P åt mer än honom till och med.
Efter 18 kom Kalle hit och hämtade Neo, så nu är vi helt slut här!
Pappa ligger i soffan och sover.. jag är stentrött och tror moster är det med.
Så ikväll ska jag lägga mig tidigt kan jag lova!

Är grymt nervös inför jobbet imorn.
Jag kommer ju inte ihåg något :/
Hoppas det kommer gå bra imorgon... är rädd att jag kommer tabba mig massa.
Jobbar 10-16.. men tar bussen 8.05 så är nere i Borgholm 09. Då ska jag äta frukost tänkte jag, sen får Jenny som jag kommer jobba med imorgon visa mig massa, det är bra att vara i tid :)

Skriver imorgon kväll hur det gick på jobbet imorn :)

Ha det så bra hörrni :)

Här kommer en bild på gullungen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhopp, hoppas du haft en härlig Midsommar och att det gått fint på jobbet!? Vi har haft toppen allt efter tradititon. Kramar från mig till dig <3

2011-06-26 @ 15:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0