2011-06-13

God morgon God morgon!
Har faktiskt varit vaken en stund nu..
Ägget står ute i köket och kokar, så snart ska jag äta frukost :)

Vad händer idag då? Jadu.. jag har faktiskt ingen aning.
Eller jo, när mamma har slutat jobbet så ska vi åka till elgiganten och kolla på en telefon till mig, så idag kanske jag har en HTC i min hand, hur ska det gå?? jag kan ju inte med sånna där telefoner :O Så om ni försöker smsa eller ringa mig och jag inte svarar så förstår ni varför, jag kan INTE med telefonen :P haha. Fast jag har en känsla av att den telefonen som jag vill ha inte finns i butiken eller något sånt, brukar vara min vanliga tur när det är något sånt här dyrare som jag ska köpa. Men en NY telefon måste jag ha innan jag åker till Öland iaf, så är det bara!

Men innan dess då, vad ska jag göra då?
Diska kanske skulle vara bra?
Städa lite?
Ska skriva upp lite vad jag ska ha med mig till Öland också, så slipper jag stressa med allt i slutet på den här veckan.

Vad ska ni andra hitta på idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0