2011-06-09

Nu ska jag ta tag i denna dag hade jag tänkt :)
Sitter fortfarande i sovtröja så först och främst ska jag byta om :P
Sen ska jag dammsuga (som jag inte gjorde igår), och efter det ska jag ställa mig och baka, blir nog jordgubbspaj igen eftersom jag har kvar lite jordgubbar sen förra gången.. men ååhh, nu kom jag på att det kommer ju bli för lite jordgubbar :S åh alltid ska det vara något!! blir så trött =/ Kanske ska baka något annat då istället?? hmm..
Linnea kommer nog hit i eftermiddag så då vill jag ju bjuda på något :)

Usch jag känner mig så trött när jag sitter vid datorn, så nu ska jag allt ta tag i det här! annars somnar jag väl :P

Imorgon tar folk studenten i denna stad, tänk... det har gått 3 år nu sedan man gjorde det själv, vad tiden går fort! Längtar tillbaka ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0