Vart tog Petter vägen?

Jaha, vi satte oss ner och skulle kolla allsången.. jag ville mest kolla för att Petter skulle vara med.
Tycker han bara har blivit bättre och bättre.
Men vad blire??
Han sjöng "Stockholm i mitt hjärta" i början på programmet.. och sen då?? nej det var det enda man fick se av honom!!
Fan så trött jag blir!
Aja, det var kul så länge det varade som man brukar säga ;)



Och huvudvärk har jag med.. har nog varit i solen för länge idag.
Retar upp mig för minsta lilla :P haha.

Jahopp, packa skulle jag ju göra med, hur gick det med det då?
Som vanligt med mig, hatar att packa och hatar att packa upp..
När jag kommer hem till Karlskoga så kommer min resväska stå med kläderna i flera dagar efter.. sån är jag.

Ja nej.. nu pratar jag bara massa strunt.

Det här får bli sista inlägget nu för idag..
Men som sagt, såhär jobbar jag nu resten av veckan och kan därför inte blogga:
Onsdag: 15.45 - 23.15
Torsdag: 15-45 - 23.15
Fredag: 09.00 - 15.00, och sen utekväll på strand!
Lördag: Bakis men bara på´t igen ;)
Söndag: Bakis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0