Ledig och sol :)

Ledig idag, underbart!! :D
Och vet ni.. solen skiner som aldrig förr! Kan det bli bättre när man är ledig? ;)
Har solat lite då och då.. men tar det väldigt lugnt den här gången!
Vill inte att det ska sluta som förra gången med att jag svimmar på bussen.. Så just nu sitter jag inne. Har precis tagit kaffe och fikat lite, göttit!
Är själv nu till 17, moster är iväg och jobbar lite, och jag kan säga att det är väldigt skönt att vara själv faktiskt, eftersom jag aldrig är det typ.. jag har varit duktig idag också och hängt upp tvätt och diskat :) och tagit en promenad med Love har jag också gjort, så jag ligger inte bara och latar mig i solen om ni tror det ;)

Ska försöka få lite färg på baksidan.. ser lite dumt ut när jag är så blek där och röd/brun på framsidan :P Så ska snart gå ut i solen igen :)

Imorgon blir det jobb igen.. 10-16.
Och i helgen tror jag det blir väldigt lugnt faktiskt.. Både Johanna och Katti jobbar hela helgen. Hoffmaestro kommer ju till strand imorgon.. men iofs så har man ju sett dom några gånger, plus att dom kommer hit nästa helg igen eller om det är helgen efter det? ;P

Just de... räknade förut.. Jag har bara 13 arbetsdagar kvar nu! herregud, det är ju ingenting :O och nästa vecka är det högsäsong så det kommer nog gå fort.

Saknar ju alla vännerna där hemma!
Har absolut inte glömt bort er kan jag lova!!

Och nu är det PIP hemma med, är inte ett dugg avundsjuk på er som går dit ;)
åh jag vill verkligen också.. :( verkar vara ett bra drag, och det är det enda man får läsa om nu på facebook.. putte putte putte.

Just ja.. lite bilder.
Min kamera har ju dött så nu blir det bara bilder från mobilen..

Här kommer lite bilder från igår:












Och så bilder från idag, vi hade besök imorse här:








Sådär :P

Nu ska jag ut i solen igen, ha de gött, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0