Tillbaka!

I´m back!

Nu är jag hemma hos Moster igen, skönt!
Jag känner mig som hemma här, och hur gött som helst att få sova i "sin" säng inatt.

Men ja vart ska jag börja?
I onsdags så jobba jag kväll med Lena, och då minsann så kom Prinsessan Madeleine in på jobbet med sin nya pojkvän, så nu har man fått sett honom också ;) Dom hyrde film och köpte lite tidningar osv. Jag blir ju så knäpp när det kommer in kändisar så jag gick lite bakom kassorna och stod med filmer och la ner dom i rätt fack där dom ska ligga, så dom gick ju till Lenas kassa och handlade :P
Jag vet, jag är fjantig ;) Men tycker det är lite skämmigt och låtsas som att man inte vet vem det är fast dom vet att man vet det :P känns så himla dumt liksom.
Men iaf, annars hände det inget speciellt den kvällen.



Sov hos Katti den natten, blev inte så himla mkt sömn för min del, vi låg och trängdes i en 90 säng, så det var trångt :P plus att jag alltid sover dåligt borta. Så på Torsdagen var jag stentrött kan jag lova.. men kände att det skulle bli skönt att jag ändå jobba med Johanna den kvällen.
Och i Torsdags när jag jobba så kom Jesper Salén in på jobbet.. han har bland annat spelat i filmen "ondskan".
Så lite kändisar har jag allt sett i år ;)



Och på kvällen när jag och Johanna jobbade så börja det vräka ner regn, och det blixtra och åska så in i helvete rent ut sagt!! och ni som känner mig vet ju att jag är livrädd för åskan!! fy fan alltså.. det var ju precis över oss och jag trodde att det snart skulle smälla alltså. och detta började vid 22, och det gav sig aldrig. för när vi åkte hem vid 23.30 så fortsatte det, och det blixtra som fan, det lös verkligen upp på hela himlen, som att det var dagsljus ungefär, så jäkla äckligt var det! och det regna så Johanna fick köra i 40-50 istället för 90, helt galet.
Sov hos Johanna och Kalle denna kväll, somnade efter 01.30 någon gång, vaknar vid 04 av att Neo vaknar och ska ha välling, sen upp vid 07.. så jag var trött igår med kan jag ju säga.

Slutade 15 igår och då gick Katti och jag och käkade, sen hem till henne och slappade men sen börja vi göra ordning oss och började dricka och spelade ölspel. Det kom en kompis till Katti också, så det var kul att lära känna henne :) vid 23 gick vi till pressbyrån och mötte upp Johanna, då svepte hon två öl och lite vin, så alla var lulliga när vi gick in till strand. vi kom dit vid tolv någon gång, gick på toa sen gick vi ut på terassen och då var ju hoffmaestro igång för fulla muggar, och dom hade spelat ett bra tag så vi missa ju typ allt. Vi fick höra tre låtar kanske, och det var ju dom låtarna som dom körde i slutet när alla har skrikit "en gång till". Men ja.. man har ju sett dom förut så det gjorde inte så mkt. Sen gick vi in och dansade och hade hur skoj som helst :)
Men efter sista ölen där så kände jag att jag inte mådde så bra :P så gav min öl till Johanna och jag satte mig ner en sväng, Johanna såg att jag inte mådde så bra så vid 01.45 tyckte hon att vi kunde gå ut och gå och käka något :) Så sen blev det bra med mig igen :D Linnea ringde när jag var på bussen inatt, så skönt att få prata med någon :) och det åska och blixtra som fan hemma då, så antagligen var det det som vi hade här i förrgår.

Somna efter 04.30 inatt, så idag sov jag till 13.15, men är hur trött som helst.
Det blir att vara hemma ikväll, ska bli sååå skönt!
Inte är man bakis idag heller, bara jävligt trött.

Men jag taggar till nästa helg istället, då ska jag ut med vännerna hemma, längtar :D

Och bilder tog vi en del igår, men det är på Kattis kamera. Så tyvärr kan jag inte visa några bilder. Jag väntar på att hon ska ladda upp dom så jag kan ta dom, men vet inte när hon ska göra det, så ni får vänta med dom ;)

Nej nu blir det nog tvn och slappa!

Om 1 vecka är jag hemma :D Wiiee!!!! :D
Och nu har jag 4 arbetsdagar kvar!!!

Jag mår bra nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0