Stentrött!

aa det kan man säga att jag är just nu..
skulle lätt kunna gå och lägga mig nu men typ 20 är väl lite väl tidigt va? vill ju inte vara värre än Sofie ;)

Jobbat 9-16 idag.. stenmkt folk och massa varor, så har haft fullt upp! Men dagen har inte gått fort för det.. tyvärr. Har kollat på klockan helt mkt idag, känns som om den typ har stått still ett tag. Men nu är jag hemma iaf ;)

Helt arg blev jag imorse med. Stod 8 och väntade på bussen för den ska åka härifrån 8.05.. Men jag fick fasen stå till 8.25!! Tycker inte det är okej och blev helt irriterad. När bussen väl kom så ursäktar sig inte ens busschauffören och inte var det mkt folk på bussen så förstår inte hur den kunde vara så sen :S Det jag också blev irriterad på var att folk kanske måste passa tider, typ som att åka tåg från kalmar eller som mig, ska jobba.. och då blir man ju sen bara för att bussen är sen. Visst på eftermiddagarna kan jag förstå att dom är sena, men så tidigt på morgonen!!??
Sen är det en kille som sitter och lyssnar på musik i hörlurar men jag tror fan hela jävla bussen hörde vad han spelade! Sånt kan jag med irritera mig på! :P
Men jag blev på bättre humör senare på jobbet iaf :)

Denna helg blir lugn faktiskt!
Kommer nog vara stentrött imorn med, kommer hem 19 imorn kväll.

Har jag förresten visat min söta tändare som jag var tvungen att köpa bara för att den var så sööt? :P haha.




Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0