Regn regn och åter regn!

Victoradagen idag då! Och det har bara regnat och regnat och regnat hela dagen idag.
Jobbat 9-16... Har inte varit så himla mkt folk fast det är Victoriadagen idag, konstigt nog. Men folk vill väl inte gå ut när det regnar såhär förbaskat hela tiden.
Och det märks att det regnar med.. för alla kunder köper tidningar, godis och hyr film!
Sen har det varit en kändis inne på jobbet idag med, och hon gick till min kassa också ;) Hon köpte massa tidningar såklart eftersom det regnar haha ;) Nej men det var hon Mi Ridell, hon har ju varit med i bland annat "Rena rama Rolf" och "Reine och Mimmi i fjällen". Lite coolt tycker jag, blir alltid helt te mig så fort jag ser eller träffar någon kändis :P sen kvittar det vem det är bara det är en kändis ;) haha.



Sen måste jag även säga ett stort Grattis till Katti som tog körkort idag :D Bra där!!

Och så berätta Katti att vi är med på mingelbilderna från Strand förra helgen ;)
Så här kommer den bilden:



Är stentrött nu..
Har ätit massa här.. skulle kunna gå och lägga mig nu på en gång, men lite väl tidigt kanske :P
Men det blir väl att sätta sig vid tvn en stund nu sen ska jag inte vara uppe så jäkla sent idag kan jag lova.. ska ju upp 7 imorn bitti igen!

Hoppas ni har bättre väder hemma idag än vad det är här :)

Ha de så bra, och skriv gärna någon kommentar för det gillar jag allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0