Jag stendör!

Asså jag har verkligen suttit och skrattat så tårarna rinner och kramper i magen!
Antingen har jag och moster dålig humör, eller så är jag jävligt trött så det är därför jag tycker det är så kul :P
Men lite kul är väl detta? :P

- Det löser sig, sa han som sket i vasken.
- Det tar sig, sa mordbrännaren.
- Lugn i stormen så länge det inte blåser.
- Är det inte det ena så är det de andra, sa flickan som fick näsblod.
- Alla gör vi våra misstag, sa igelkotten och kröp ner från skurborsten.
- Jag undrar sa flundran om gäddan är en fisk.
- Det reder sig sa han som pissa i såsen.
- Det börjar dra ihop sig sa han som bada kallt.
- Det sprider sig, sa kärringen som sket i fläkten.
- Det var roligt så länge det varade, sa han som hoppade från kyrktornet.
- Här var det drag, sa fiskaren när han klev i fiskelådan.
- Bäst att tvätta sig hädan efter, sa bonden, när kärringen födde negerbarn.
- En i taget grabbar, sa pigan som vaknade upp under kon.


haha så jävla bra :P
Det behövs inte mkt för att jag ska få ett gott skratt ;)

Håll med att det är lite kul? ;)


Nu är det dags att sova här, stentrött!

Ledig imorn, så blir uppdatering då ;)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0