"Hundskola"

Aa just de, har glömt att berätta, har börjat med en liten "hundskola" här ;)
Det är så att Love har inte kunnat "sitt" eller "ligg" vilket jag tycker alla hundar borde kunna :P Men moster tycker att han är bara 1 år så han behöver inte kunna sånt redan ;) Fast jag tycker hundar ska kunna sånt ganska tidigt haha ;) Men moster har aldrig riktigt brytt sig om att han ska kunna sånt. Men nu har jag iaf börjat tränat honom, jag sa att det måste han kunna innan jag åker hem härifrån ;) och vet ni.. han kan både "sitt" och "ligg" nu! Så duktig är han :) Fast han har lite svårt från att han ligger ner till att sitta, men det ska han allt klara snart också ;) Så nu ska jag nog börja med "tass" också :P

Har lite bilder från igår med på skithunden ;)







haha snygg sovställning han har här då ;)



Och igår satt moster och jag och pratade i flera timmar på altanen, och himlen var så himla fin då, lite ljuslila var den :) var tvungen att ta kort haha :P



Och här kommer två bilder på Love idag när jag kom hem från jobbet, lite blöt var han för han hade varit ute en sväng :P





Sådär, ska nog gå ut en sväng med vovven snart ;)

Får se om det blir en tredje uppdatering sen haha ;)
Annars uppdaterar jag nog imorn ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra att du uppfostrar honom sÅ det blir nån ordning på dendär jycken ;)

2011-07-18 @ 20:56:43
Postat av: Jenny

Ja men eller hur, lite vett i huvudet måste han ju ha ;)

2011-07-18 @ 22:52:17
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0