Helg!

Lördag... och jag är redan vaken? vaknade 10.15!! Helt sinnes.. somna ju efter 3.30 inatt liksom?? hmm.. känner på mig att jag kommer vara stentrött hela dagen idag. Men det är bara att ta nya tag, för ikväll ska jag ut med min Kusin :) ♥ Tror Katti skulle hänga med en liten stund ikväll, hon slutar 23.15 så hon kanske följer med och tar någon öl bara. Men jag ska åka ner till Johanna och Kalle senare idag och sitta och dricka där med Johanna, sen åker vi in till borgholm :) Tror det kommer bli riktigt kul! och kameran tar jag med mig ;)

Igår ringde min underbara vän Linnea till mig, så himla kul att få prata med dig gumman! :) ♥ Vi har mycket att ta igen och prata om när jag kommer hem ;)

Igår blev det ju strand med Katti efter jobbet :) Riktigt trevligt var det, men dåligt med folk tyvärr =/ men träffade lite nytt folk iaf, alltid lika kul :) Sen blev det nattbussen hem... trött var jag då kan jag lova! men höll mig vaken hela resan iaf! Men tack Katti för en trevlig kväll :) ♥

Har lite bilder som vi tog igår på strand..
lovade ju att visa dom, men tyvärr så får jag inte upp luckan på kameran där minneskortet ligger i.. så jag får visa bilderna senare när jag har fått upp luckan :P


Kommentarer
Postat av: Madde

Har läst lite i din blogg och det slår mig: dricker du ordentligt med VATTEN när du solar och jobbar? Värmen gör att man behöver extra mycket, annars kommer huvudvärk och illamående som ett brev på posten. Du vet jag och mitt tjat om vatten LYSSNA PÅ DET :)

Det där med synen är inte så dumt tänkt, när jag märkte att jag behövde glasögon var vid 21 års ålder, hade varit på bio och överansträngt ögonen. Låg i baksätet m världens huvudvärk och illamående, det var inte första gången - men det som avgjorde att jag kollade synen.

Köp Aloe 99 på hälsokosten, det är toppen mot solbränna och sveda.

Var rädd om dig gumman och HA SKOJ! Kram Madde :)

2011-07-02 @ 19:04:16
Postat av: Jenny

Madde: på jobbet blir det dåligt med vatten, dricker mest kaffe då. Men då när jag solade så drack jag mkt vatten faktiskt! mm jag måste nog kolla upp det där med synen.. har funderat på det ganska länge nu!

Tack för tipset Madde! du är för go :) Jag är rädd om mig och jag har hur skoj som helst här! trivs som fisken i vattnet ;) Kramar

2011-07-03 @ 21:45:22
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Madde

Gott att höra, kul att läsa din blogg Jenny <3

2011-07-04 @ 21:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0