Barnvakt

Idag fyller världens bästa mamma år! Hoppas du har haft en kanon bra dag ♥

sitter just nu hemma hos Johanna och Kalle.
Kalle åkte precis till Borgholm, dom ska på Björn Rosenström ikväll, dom har inte varit ute tillsammans på över 1 år så jag hoppas verkligen dom kommer ha kul ikväll tsm ♥

Har jobbat idag, sen åkte jag hem till Moster där hon bjöd på mat och även efterrätt såklart ;) Pratade lite och sen packa jag det sista, sen följde hon mig till bussen där vi sa hej då :( usch jobbigt var det..Nu träffar jag ju inte henne något mer innan jag åker. Jag kände mig väldigt nedstämd på bussen, men vi får höras imorn och på lördag med!

Sista arbetsdagen imorn!!!
Jag lovar att jag kommer vara helt glad att jobba imorn haha :P

Och på lördag får jag äntligen träffa mina vänner och då ska det festas som aldrig förr!! Botten upp säger jag bara!! ;)
Är sjukt taggad inför Lördag!!

Snart hemma wiiee :D

2 dagar kvar!

Kanske är dumt att skriva ut detta på bloggen om man tänker hur det blev för mitt fallskärmshopp ;)
Men kalle visa mig detta, och fan vad grymt det skulle vara att göra, dock inte vid berg kanske ;)




Nu ska jag bädda ner mig i bäddsoffan med film och godis :)
Hoppas att Neo inte vaknar något, han hade lite svårt att somna ikväll, men nu verkar han sova som en stock :)

Får se om det blir något mer blogginlägg, annars kanske på lördag, eller söndag ;)

Pöss på er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0