Bildbomb från Skansen!

Okej, nu har jag tagit en paus från arbetet.
Har precis fått i mig lite mat och ska väl snart sätta mig med arbetet igen så jag blir klar med det någon gång!
Börjar få lite huvudvärk också, men det kanske inte är så konstigt när jag har suttit framför datorn hela dagen!? eller ja.. hela dagen vet jag inte men sen typ 12.30 idag iaf! Herregud alltså!

Men jag tänkte visa bilder från när Erika och jag var i Stockholm och på skansen :D
Så här kommer det en bildbomb! varsegoda ;)
De första två bilderna är på vårat hotellrum :)
Och jag kanske ska varna också att det kommer bilder på lite äckliga djur :P






































Kommentarer
Postat av: Johanna

TUR att endel sitter i bur iaf :)

2011-01-14 @ 13:34:20
Postat av: Jenny

Johanna: haha ja det är en jäkla tur de :P

2011-01-15 @ 12:12:53
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0