Tentaplugg

Fy fan vad jag hatar att tentaplugga!!
Har tenta imorgon bitti och just nu känns det inte alls bra! :(
Jag vet ju liksom inte vad jag ska plugga på... man bara läser och läser och fattar ingenting och vet inte vad det är som är viktigt och bla bla bla.
Om jag nu kommer få U imorgon på tentan, som det känns just nu så kommer jag få det, så tänker jag banne mig skicka ett mejl till läraren och så får han säga vad det faktiskt är man ska plugga till, för såhär går inte att bara gissa sig till!
Det ska bli sååå skönt när jag har klarat BUS kursen, för det är verkligen den värsta kursen jag har varit med om!!

Just nu känns det att det får gå som det går imorgon, orkar inte bry mig om den här kursen längre. Har redan gjort en omtenta på den och det gick skit, så nu ska man göra ett försök till och då får det gå som det går!
När det bara är en fråga som man inte klarar, varför kan man inte få en skrivuppgift istället!?? känns ju så jäkla träligt att åka in till skolan för att skriva om EN fråga!!

haha shit vilket tråkigt inlägg men jag var tvungen att få skriva av mig lite på min ilska :P

Ska försöka plugga vidare nu..

Good Luck säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0