Bilder från överraskningsfest! :)

Nu är den där förbaskade tentan gjord! Skööönt!
Kan faktiskt inte säga hur det gick... väldigt svårt faktiskt. Man brukar ju alltid ha en känsla också att nej det gick skit eller jo men det gick ganska bra, men nej.. jag har ingen utav dom känslorna. Så vi får se helt enkelt hur det går. Och jag bryr mig inte om jag behöver göra om den igen.... det är bara att göra om tills man klarar den helt enkelt! Men ni får gärna hålla tummarna för mig att jag kommer få ett G iaf :)
Nu tror jag att jag inte har någon mer tenta på ett bra tag! bara massa inlämningsuppgifter men hellre det faktiskt :)

Har träffat min älskade vän Linnea idag, vilket vi gör allt för sällan =/
Vi får bättra oss på det gumman :) <3
Har haft det riktigt mysigt med henne med massa prat! <3
Har redan planerat in att festa och gå ut 5 mars för då har den där lillskiten fyllt 18, vilket är helt otroligt! Men det ska bli kul att gå ut med dig då Linnea ;) Så det blir antagligen fest hemma hos mig då så ni vet gott folk som vill följa med ;) haha!

Just de... har ju inte visat några bilder från överraskningsfesten för Emelie den 29 dec. Så här kommer en del bilder :)



















Det blev en hel del bilder ändå :P
En kul kväll var det och en väldigt lyckad överraskningsfest :)

Och jag lovar, jag ska försöka skriva om mitt år 2010 och ge bilder!
Men det tar ju sån tid att skriva så jag måste göra det när jag verkligen har tid, men jag lovar, det kommer :)

Kommentarer
Postat av: madde igen :)

Vad mycket bilder du tog, härligt att du hade kul :) Kramis!

2011-01-11 @ 22:53:28
Postat av: linnea

Ja vi får bättra oss helt klart vännen! Men tack för idag! Ser fram emot den helgen kan jag lova ;) Då jääklar! Puss älskar dig <3

2011-01-11 @ 23:45:18
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Madde: ja det blev en del bilder faktiskt :P kram

Linnea: Ja det får vi faktiskt göra!! tack själv gumman, det var jättetrevligt <3 haha det gör jag med, då köör vi ;) älskar dig <3

2011-01-12 @ 12:28:54
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Em

Superrolig kvall! :)Tack for att du kom :) <3

2011-01-12 @ 12:59:35
URL: http://emeliewiktorsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Emelie: det var det verkligen :D Tack för en underbar kväll :) <3

2011-01-12 @ 15:50:29
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0