Vill bara att det ska vara över..

Denna dagen har varit låååååååååååååååååååååååång!
Börjar med att jag får springa till bussen imorse, det har aldrig hänt förut kan jag lova! busschauffören var snäll och stannade och väntade på mig, han såg väl att jag sprang som en idiot.
När jag har satt mig på bussen så kollar jag på klockan, då är den bara 7.39, så den har alltså åkt för tidigt från busstationen.. den ska ju gå 7.40 därifrån! inte bra inte bra!

Hade lektion om Autism idag, riktigt intressant var det!
Började lite om Asperger också.. men fortsätter på det på Torsdag.

Har dock så svårt att koncentrera mig i skolan just nu.. går med en klump i magen hela tiden :(
Imorgon är det dags... för den jobbigaste dagen på hela detta år!
Ska då ta ett sista farväl av Morfar, och det kommer vara grymt jobbigt :'(
Jag försöker visa att jag är glad och så när jag umgås med folk men innerst inne så gråter jag.. jag orkar inte det här :'(
Jag vill att det ska vara imorgon kväll just nu så allt är över! Begravningar är det värsta jag vet!
Känns som jag inte kommer få nån blund inatt, kommer ligga och vrida och vända på mig som vanligt..

Skulle egentligen ha gått till Sofia direkt nu när jag klev av bussen.. men jag kände att jag inte kommer orka. Höll ju för fan nästan på att bryta ihop i bussen.. då är det ju inte så bra att jag umgås med vänner nu. Vill liksom inte visa att jag är ledsen framför dom. Så det får bli nån annan gång som jag går till henne.


Nu ska jag väl typ halv dö i soffan.. sen ta mig en dusch och sen försöka sova.. hur nu det ska gå till? vill ju iofs att det inte ska bli imorgon så kanske inte ska gå och lägga mig och försöka sova så tidigt?

Vilket depp inlägg det här blev...
men ja... jag själv är ju deppig så då blir det ett deppigt inlägg.

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0