Bilder som aldrig förr

Nu kommer det bilder kan jag lova!

Först och främst så ska jag visa hur det blev i hallen efter mina två presenter som jag fick av mamma:







Skönt att få undan alla skor kan jag lova! det såg ju förjävligt ut innan!

I Torsdags så hade jag och Linnea julmys här hemma hos mig:













Mys det hade vi allt :)

Sen har jag ju varit på dop också, Elsa är nu döpt :)



















Sen hade jag ju födelsedagsfest här i Fredags, bjöd på mat och efterrätt, sen blev det utgång på Värmlandspojkarna. Jag hade riktigt kul och tack alla som gjorde det så lyckat, och tack för alla presenter! Ni är ju bara för goa ♥

Av Therre fick jag:



Av Wall fick jag:



Av Linnea fick jag:







Jag fick även Kaffe från Kambodja av henne, men har glömt och tagit kort på de.

Av Murra, Blirren och Erika fick jag:





Av Sofie fick jag:



Och av Paath fick jag en mascara :)

Jag är verkligen supernöjd med alla presenter! :D NI är bäst ♥





















Sådär, nu får det vara bra med bilder alltså :P är helt slut! haha.

Nu ska jag skriva ner lite på en lapp vad jag ska handla imorn i ullared :)
Sen kolla hur mkt pengar jag har, sen bara vänta tills Beck börjar.

Hur fasen ska det gå för mig och gå upp 5 imorn bitti??? :O jag kommer nog dö lite tror ja.

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0