Torsdag :)

Mitt humör går verkligen i vågor.. ibland mår jag bra och ibland mår jag verkligen skit och bara gråter och gråter. Jag sover sjukt dåligt om nätterna och jag har sån magknip då och då.. förstår inte vart magknipen kommer ifrån :( och jag är så himla trött om dagarna eftersom jag sover så dåligt.. just nu skulle jag vilja gå och lägga mig men lite väl tidigt kanske?
Jag hoppas att jag kommer må bättre snart för det här är verkligen skit jobbigt!

Idag har jag åkt bil hela dagen typ..
varför då!?
Jo för min bästaste Linnea har tagit KÖRKORT idag!!! :D Är så glad för din skull gumman :D ♥ som du har slitit med detta körkortet, men nu är det äntligen ditt och det är du sååå värd!! :D
GRATTIS BRUUUUUUDEN!!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0