Så kan det gå ;)

En vanlig konversation mellan mig och murra igår på sms:

Jag: Hallå! Hur mobil bloggar man? Du gör ju det ofta och det verkar vara så simpelt :) puss
Murra: Ja man skickar ett mms till 0730121163. Först måste man bara ansluta sin mobil till sin blogg. Men det står hur man gör i bloggen :) puss
Jag: hmm.. okej. men vadå mms? varför mms? puss
Murra: Du förstår om du läser :) puss
Jag: Jag testade nu och det funka. Men det jag inte förstår, måste man skicka en bild med text varje gång? puss
Murra: Jag vet inte, testa att skicka utan bild bara? Då märker du ju :) puss
Jag: aa men måste det liksom va som ett mms eller går det som ett sms också? puss
Murra: haha, med en bild så blir det väl automatiskt mms?! och utan så är det ett vanligt sms. puss
Jag: hahahaha sant :P vad dum jag är ;) puss
Murra: Nej då, du har bara lite otur när du tänker ibland ;) puss

Ja som sagt, jag är inte dum.. har bara lite otur när jag tänker ibland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0