Mini julafton kan man säga ;)

Igår hade vi en liten julafton hemma hos pappa :)
Åt tacos och det var verkligen supergott!! Man äter ju inte det så ofta när man är själv.
Sen bytte vi julklappar :) Vi fick pengar, vilket jag redan visste ;) Nu jäklar ska jag köpa en ny kamera i mellandagarna!! :D
Pappa fick jättemkt julklappar, hela 5 paket allt som allt ;) han har varit snäll i år! Av mig fick han: en whiskey bok, rollingstones strumpor och så delade Henke och jag på ett sånt där fotbollsspel :D Ni vet sånt som Joey och Chandler har i Vänner? :P hahahah vi tyckte det var en klockren julklapp ;P och jag tror pappa blev glad faktiskt ;) vi byggde ihop den på en gång och sen lira vi lite.. gick dock inte så bra för mig =/ nybörjare ;)
En sån här köpte vi typ ;D




Igår väl var jag med Linnea, kan inte säga vad vi gjorde för mamma kanske läser det här ;) men mysigt och kul var det :D
Sen kom Erika och Sofie hit, vi bytte julklappar :D
Av Sofie fick jag en jätte skön och mysig filt som är grön :D hur go som helst! Tack Sofie :D ♥
Av Erika så fick jag en vinflaska och ett armband som var jättefint :D Jag är supernöjd!! Tack Erika :D ♥

Jag har nog världens underbaraste vänner ♥

Nu ska jag göra ordning mig för snart ska Erika och jag åka till Murra och hälsa på :D
Det var evigheter sen så det ska bli riktigt skoj :D
Sen stan IGEN och leta julklappar till Linnea!

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0