Torsdag!

Jag är så jäkla taggad inför Rhodos!!
Det ska bli så himla gött och åka iväg, missar dock tre dagar i skolan.. men det struntar jag i ;)
Det ska bli kul att träffa alla klasskamrater igen, för bättre klass får man nog leta efter! men jag är så jäkla osugen på att plugga måste jag säga =/ inte bra att känna så redan...

Skulle ha tagit en promenad med Linnea ikväll..
Men hon var trött så det blir att hon kommer hit istället :)
Så tror detta kan bli en bra och mysig kväll med mkt tjejsnack, och det är ju jag och Linnea väldigt bra på ;)
Men nu är hon sådär seg igen som vanligt ;) Så vi får väl se när hon dyker in här ;) Skulle komma och möta henne men kom på att jag måste ställa mig och laga mat så tänkte att jag kan göra det medans hon går hit :)

På Lördag blir det nog en rodtrip med Erika till Orust.. Det blir fest med Jessi och Lidköping gänget ;) Tror det kan bli riktigt kul :D Dricka VIN ;) Det gör jag ju så sällan liksom ;)


och nu börjar mina tankar snurra igen.. jag hatar när jag börjar tänka för mkt! Det är inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0