Lite uppdatering kanske?

OJ, det var inte igår jag skrev här :O

Kan ju först och främst tala om att jag är hemma från Öland nu ;)
Vilken underbar kul sommar jag har haft där nere, tack alla som gjorde den så himla bra! :D ♥

Annars då?
Här hemma har det väl inte hänt så himla mkt vad jag vet?
Mamma har fått sin födelsedagspresent, ett halsband som det är graverat in Henrik ♥ Jenny på. Mamma blev så glad sååå :)

Sen har jag typ bara umgåtts med min älskade vänner!
försöker ta vara på det sista av sommaren här hemma.
Men snart åker vi ju till Rhodos, ska bli så jävla gött!! :D

Har fått en armani parfym av pappa med, han har ju varit till Bulgarien så fick den när han kom hem, tack älskade pappa ♥

Vart är det fina vädret idag då????
Jag skulle ju sola idag? hmmm...
nej jag vettetusan vad det blir..
Gå till systemet kanske?
det blev ju att dricka vin igår på Erikas Balle (balkong). Jättemysigt var det! :) det var jag, erika, Marie, Blirren och Sofie :) vi satt till 01.15 och prata om massa och hade hur trevligt som helst :) sånna kvällar måste vi göra om ;) Så nu som sagt är en vinare slut så måste köpa mer ;)

Ikväll blir det fest hos Catte :D
Ska fira henne för hon fyller på Söndag!
Jag är stentaggad!! :D
Har funderat på vad jag ska ha på mig.... men det är lite svårare dock =/
tänk tänk tänk..

Just de.. Erika lärde mig igår att lyssna på "Den Svenska björnstammen". Så jäkla sköna :D sitter och lyssnar på dom nu, tagga inför ikväll ;D

Här kommer en bild från igår som Erika tog :P




♥♥

Kommentarer
Postat av: Murra

Hoppas ni har kul ikväll :) Tack för att du kommenterade klockan :) Tycker också den är stenfräsch, men vet bara inte om jag kommer använda den. Men den kan ju pigga upp en annan tråkig, svart outfit :P Ja, jag får se..

2011-08-05 @ 21:18:28
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0