Hemma igen i kalla Sverige!

Hemma i kalla Sverige igen efter en underbar vecka på Rhodos! :)

Bilder kommer!

och lite färg har man allt fått, men det försvinner väl lika fort igen.. som vanligt =/

Nu blir det en lång varm dusch, sen ska jag lägga mig och kolla på film. Köpte "svinalängorna" idag, får se om den är något att ha?

Jag skulle egentligen köpa "Hur många lingon finns det i världen", för den är grymt bra och den måste jag bara ha! men tyvärr så var den slut :( Så därför fick det bli svinalängorna!
Får se vad jag tycker sen :)

Imorgon ska jag och Erika till Murra och hälsa på :D
Bebismysa lite igen, det var ju ett tag sen nu! ♥

Ska försöka ladda upp mig för skolan också.. blääää!
Tur att man har en sån bra klass med världens bästa klasskompisar :)

Nej nu blir det duschen!

Ha det gött, Haj! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0