Torsdag!

Jag säger bara en sak, att hitta jobb är inte lätt!!
Har lite panik med sommarjobb så har suttit en stund nu och kikat lite..
Men det finns inte mycket alltså! =/
Jag hoppas min moster kan hjälpa mig nu, skulle vara guld alltså :)
Annars blir det väl pressbyrån i år igen i Borgholm på Öland.

För övrigt är det en tvätt - och pluggdag idag!
Har kommit igång med tvätten men inte plugget, men det ska jag allt också göra snart :) Hejja mig!
Vet inte riktigt hur jag ska plugga bara, bara att läsa går inte på mig, kommer in och sen ut igen bara.. värdelöst. Ibland önskar jag att jag var ett snillehuvud! (hmm.. heter det så?)

Och så undrar jag varför det jämt ska vara fint väder när jag ska plugga??? Det är INTE OKEJ faktiskt!
Jag får väl öppna balkongdörren lite och känna vårvärmen, om det nu är varmt ute :P

Ja nej men om man ska ta någon macka och dricka te nu då och sen köra igång med plugget? Japp, så får det bli!

Ha en bra dag gott folk :)

Och om ni är ute något idag så kan ni ju njuta lite extra åt mig med ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha snillehuvud? Är det läshuvud du menar? =P

2011-04-07 @ 13:07:19
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Jenny

Erika: hahahahahaha ja det är klart jag menar :P herregud, att jag jämt lyckas alltså!

2011-04-07 @ 14:28:31
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0