Söndag!

Jahopp, då är det Söndag idag då.. och jag är INTE bakis! :D skönt!

Igår var jag med pappa på stan, sen körde jag honom till en kompis vid 14. Och efter det åkte jag hem till mamma, hon var barnvakt. Vi åkte till Mc donalds och sen var vi ute en stund.
Så himla skönt väder ute, synd att det blåste så igår bara =/
På kvällen så blev det kinamat och Skräckfilm med Sofie :P Vi såg "The Grudge". Jag har aldrig sett den faktiskt, men vet inte riktigt vad jag tyckte om den. Jag blev lite rädd då och då, men ibland tyckte jag det blev lite överdrivet om jag får säga så. Men mest rädd men jag nog av Sofies katt :P haha herregud alltså!
Gick hem från Sofie vid 00.30 ungefär, och då var det bums i sängen och kolla vänner :)

Idag MÅSTE jag plugga verkligen!!
Har ingen lust med det men måste, imorgon har jag det första quizet och jag är dyng nervös, känner att jag inte kommer klara det :( Men ska försöka plugga så mycket som möjligt idag... lycka till Jenny! hmm...

Ska dra fram dammsugaren nu, är så jäkla stökigt här hemma!
Usch och fy..

Uppdaterar nog senare igen :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0