Min Lördag!

Herregud vilken Lördag det blev igår!

För det första så vaknar jag av att Linnea ringer mig och är jättestressad för hon har missat bussen till Karlstad och hon frågar om jag kan köra in henne, självklart ställer jag upp för henne och jag hade sån tur för jag hade pappas bil också :) Så det blev att gå upp och klä på sig direkt och sen åka iväg, blev en hamburgare från Mc donalds som frukost, mums!
Det gick kanon att köra in Linnea till Karlstad, kom hem typ 14 till pappa, där han var igång med maten, fick vänta på brorsan ett tag såklart (men vi är vana med det), blev fläskkotlett, potatismos, sås och lingonsylt, stengott!! sen blev det fotboll, heja liverpool! Men tyvärr så förlora dom :( Tror fotbollen sluta 18 ungefär, då kom Frippe och dom satt och drack öl, jag var väldigt bekymrad över vad jag skulle göra denna kväll, för alla var upptagna! Men Erika ringer någon timme senare och säger att hon är på väg från Örebro för hon har varit på ost och vin mässan så hon var lite rund om fötterna :P Men hon kommer iaf till pappa och då har även några fler av brorsans kompisar kommit. Det slutar med att Erika och jag sitter och dricker cider i pappas soffa och snackar massa :) det var riktigt trevligt faktiskt, är så glad att Erika kom annars vettetusan vad jag hade gjort! Vi åkte iaf senare hem till pappas kompis, där det var lite fler folk, och där snacka vi mest, men riktigt trevligt var det :)
vid 00.30 ungefär gick vi hemåt för då skulle de andra ut, och guuuud vad skönt det var ute! riktigt varmt var det!
Helt enkelt så var det en grymt trevlig kväll och jag gillar spontant ;)
Det blir alltid lika roligt då :D
Tack Erika för att du kom hem till pappa igår kväll haha :P

Idag är jag trött, men är inte bakis för jag blev inte full igår :P
Men seg det är jag allt, men vakna 12 så jag borde inte vara trött :S
Tråkigt väder ute idag med.. suck!
Jag har faktiskt pluggat en del sen jag gick upp ur sängen, ska fortsätta lite till nu (har tagit en paus) sen kommer Murra hit D
För 18.30 ska vi på bio och Blirren ska följa med också :D Vi ska se: "Hur många lingon finns det i världen?"
Alla har sagt att den är jättebra så jag ser fram emot att se den :D

Och sen efter det blir det ju BB dejt med Erika och Sofie såklart ;)

Nej kaffet är klart nu så nu är det dags att plugga igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0