Min helg :)

Det blev en bra kväll igår :)
Satt och drack hemma hos Erika, Blirren kom också :)
Och det var bara vi tre, massa "tjejsnack" sen blev det massa dans till 90-talsmusik :P Så jäkla kul var det :D
Vid 23 drog vi till några grabbar, och där satt vi hela kvällen och festade :) Tror vi gick därifrån vid 03 ungefär! Så jäkla gött att inte gå ut på krogen faktiskt, det var mycket roligare med en hemmafest faktiskt :D Bra kväll helt enkelt :D ♥

Idag har jag mått prima verkligen :D
Inte ett dugg bakis, om det ändå kunde vara så varje gång man festade ;P
Och denna Söndag har varit så bra med :D
Började med att jag tog mig en dusch, sen gick Erika och jag till Sibylla och käkade. Sen kom mamma och hämtade upp oss så åkte vi och kollade på fotboll, Granbergsdal mot Bråten (Brorsan spelar i Granbergsdal ni som inte vet) och matchen sluta med 3-2 till Granbergsdal :D Bra där! Vi satt på en varsin brassestol i solen och kollade på grabbar som spela fotboll, kan nästan inte bli bättre va? ;) haha.
Efter det åkte vi hem och Erika och jag tog en kaffe på balkongen hos mig :) Då kom Sofie med! :) Snackade en stund sen så åkte vi in till Degerfors till Erikas mamma där hon bjöd på grillat kött och massa annat, så jävla gött var det så ni anar inte!!! MUMS!
haha det roliga är att alla vi tre fick en matlåda hem ;)
Det kommer bli riktigt gött imorn i skolan ;) haha.
Och efter Degerfors så blev det soft hemma hos sofie, och BB såklart ;)

Och nu ska jag läsa ett kapitel i en bok (med skolan att göra) Sen blir det vänner!
Måste säga att jag saknar fisen väldigt mycket :( helt tomt är det här! :(

Och jag har fått problem med mitt ena öga också..
Kände det redan hos Erika igår kväll, det kändes typ som om jag hade fått något i ögat men det gav sig verkligen inte. Men jag tänkte väl inte mer på det sen. Har väl känt mest att det irriterar liksom. och idag är jag röd i ögat :S förstår inte  vad det kan vara. Får se hur det är imorgon!

Nej nu blir det sängen :)

Och hörrni, ni får gärna tala om vad som händer på påskafton! Jag har verkligen INGET planerat!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0