Kattvakt!

Nu är jag hemkommen från Angelika.
Har pluggat en del, och skrivit upp lite saker på ett papper som ett stöd som vi ska ha till quizen imorgon. För imorgon ska vi jäklar klara quizen, så är det bara!! Vi ska ju göra den tillsammans så vi kanske kan ta hjälp av varandra med :) Vi ska ses en stund innan imorgon också och plugga lite, men klockan 16.00 får ni gärna hålla tummarna för oss igen ;)

Blev kattvakt idag åt Sofies katt för Sofie har åkt till fjällen.
Och självklart ställer man upp :) Ska ha fisen till Söndag. Kommer nog hända mycket tokigheter tills dess, ska försöka få dom på kort också ;)
Kom just precis på katten med att sitta på mitt bord vid sängen och dricka vatten ur mitt glas som jag har där :P Han har eget vatten i köket men föredrar visst mitt vatten i glaset ;)



Helt nöjd ser han ut också ;) typ: "vadå, gör jag något fel eller?"



Jag älskar verkligen djur, för alla får sina egna personligheter och det är det som är så kul att se :) Dom är ju såå sköna! :) ♥

Nej om man kanske ska ta och äta lite nu då? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0