Jäkla skit!!

Jag kan ju varna er redan nu att det här kommer bli ett deppigt och argt inlägg!!

Kan ju säga att jag klara inte det där jävla cp piss quizet idag!!
Jag fick ett poäng ifrån godkänt, ETT JÄVLA POÄNG!!!
Så jäkla irriterande så det finns inte!!

Jag är så himla besviken på mig själv så ni anar inte :'(
jag kämpar verkligen i skolan men vad får jag för det??? inte ett jäkla skit!!
ååhh... jag orkar inte!!
Och nu har jag världens press på mig också, för på Torsdag är det omquiz på det här, och om jag INTE klarar det då så måste jag vänta enda till hösten, och det vill jag ju absolut inte!! Så jag har verkligen världens press nu.
PLUS att jag har en inlämningsuppgift som ska vara inne på Fredag, en ny quiz också på Fredag, plus att jag ska översätta massa så jag kan träna på den quizen jag ska ha på Fredag. Och så självklart plugga till omquizen på Torsdag med, hur fan ska jag hinna med allt!!??? :(

Den här veckan är det bara plugg som gäller!!

Jag orkar inge mer :'(

Kommentarer
Postat av: Murra

Du ska inte känna så, det är inte bra.. Det är inte sån press, det är inte hela världen gumman :) Klarar du det så är det ju jättebra, men går det inte så är det inte din tur denna gång.. Då grejar du det till hösten istället bara :) Säger som Sofie, mindre BB och mer plugg ;) <3

2011-04-12 @ 10:31:50
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: linnea

Du kan du vill du ska! Kämpa på mer kan du ju inte göra, gör bara ditt bästa så kan du aldrig vara besviken på dig själv! Ger dig en lyckospark! Puss <3

2011-04-12 @ 15:06:48
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Murra: Jo men press har jag på mig, vill inte ha det till hösten så jag har det efter mig, vill klara det nu! :/ haha men BB kan man ju inte missa ;) <3

Linnea: Tack gumman vad go du är :) men besviken blir jag faktiskt :/ Tack för lyckosparken :D puss <3

2011-04-12 @ 18:48:39
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0