Fredag

Jahopp, då är ju typ den här Fredagen över.. shit vad fort den här dagen har gått alltså :O helt sjukt!!

Har i alla fall varit duktig och pluggat och lämnat in uppgiften som ska vara inlämnad ikväll! :)
Sen tog jag mig en promenad till pappa och hälsade på, satt och snacka massa i timmar, sen fick jag ta hans bil hem eftersom jag ska till honom imorgon och äta mat med bror också :) ♥ Dom ska kolla på Liverpool klockan 4 då med så blir väl att jag kollar på det också, sen får vi se vad kvällen bjuder på. Tror inte den bjuder på så mycket eftersom alla ska göra något imorgon, eller så jobbar folk.. tråk!

Nu ska jag in i duschen, sen gå till konsum och handla lite, Therre kommer ju hit om en stund :D
Ska bli treeeevligt :D
Den här kvällen kommer bli bra iaf, det vet jag :D

Bjuder på en gammal bild på mig och Therre ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad söt du är <3 jag behövde faktiskt inte fundera speciellt länge ang det fotot :) Är jätteglad att du är min vän också vet du <3 :)

2011-04-02 @ 12:17:30
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0