Fredag!

Då är det Fredag idag då, och fint väder är det med, verkar blåsa lite ute bara.
Idag vakna jag 08.40 av att en idiot står och blåser grus utanför!! Blev tokig. Jag är ju så jäkla lättväckt med. Helt arg blev jag, för jag kunde inte somna om :P Men låg kvar i sängen till 10 iaf. Men 08.40 är tidigt för mig alltså, inte okej!

Men nu sitter jag här och har duschat och ätit frukost :)
Ska sminka mig lite bara sen är jag klar för dagen :)
Idag ska jag med pappa in till Örebro för han ska till elgiganten och göra något. Han frågade igår kväll om jag ville följa med och sen klippa honom också, och man får väl ställa upp för sin far ibland ;)
Så idag blir det en pappa dag helt enkelt :)
Ikväll antar jag att det bara blir soft med Erika, och kanske Sofie? Big Brother blir det ju iaf.

Nej nu ska jag göra ordning mig så jag är klar för Örebro!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0