Ett stort tack!

Fy fan vad skönt!
Är klar med inlämningsuppgiften som ska vara inlämnad nu på Fredag!
Jag satt som ett frågetecken här när jag skulle börja med den, men har fått hjälp av en klasskamrat via Facebook, och hon har hjälpt mig såå mycket :) Vad skulle jag göra utan mina klasskamrater!? Dom är så himla underbara och är så tålmodiga med mig, förstår inte att ni orkar med mig med så många frågor som jag har? :P
Men måste tacka Malin speciellt som har hjälpt mig ikväll :D Utan dig hade jag inte klarat detta! Tack!

Nu är det bara den där quizen att plugga till, som jag inte har pluggat alls mycket till idag :(
Tvärdäcka i soffan efter 15 och vakna typ 17! :O panik sådär!
Men ska göra mitt bästa imorgon på quizen, hinner inte plugga så mycket efter skolan heller.. kommer hem 13.30. Men som sagt: jag kan, jag vill, jag ska!

Nu ska jag gå upp till Sofie och kolla BB och känna mig nöjd att jag har gjort klart uppgiften :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Aw, det är bara kul att hjälpa till vännen!

Lycka till återigen imorgon :)

2011-04-20 @ 21:40:27
URL: http://brunettmalin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Alla gravida svullnar upp, det är vätska. Vissa mer, andra mindre. Jag kanske inte kommer bli mer svullen, så som jag är nu kanske jag kommer vara i sommar också, man vet aldrig hur det blir :P

2011-04-21 @ 08:57:02
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0