2011-04-20

Jahopp, en solig dag idag, gött :)
Men nej inte får man sitta ute i solen.. har massa plugg och måste sitta med datorn då och om jag ska sitta ute så ser jag ingenting på skärmen. Så det får bli att ha balkongdörren öppen och höra fåglarna och titta ut då och då och njuta av solen på så vis.. kul kul.

Kom hem  halv ett idag från skolan, så jäkla gött :)
Annars skulle jag ha varit hemma nu ungefär, vilket också är tidigt men halv ett är ju ännu bättre ;)
Har hunnit diskat och ätit :)
Så nu ska jag hugga in på plugget, sen ta en paus och dammsuga.. och kanske vila en stund? sen plugga igen och igen och igen.
Quiz 3 är nämligen imorgon.. så måste plugga gärnet.
Plus att en uppgift ska vara inlämnad på fredag men ska försöka mig på den uppgiften idag.
Hejja mig!
Jag säger nog mycket och det händer mindre...
Men vi får se helt enkelt hur mycket jag kommer hinna med :)

Uppdaterar senare igen :) ♥


Kommentarer
Postat av: Murra

Åh, vilken tid ska man hålla tummarna för dig imorrn då? :)

2011-04-20 @ 14:35:05
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Murra: haha klockan 15.00 kan du hålla tummarna ;)

2011-04-20 @ 19:50:18
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0