2011-04-07

Fan vad tiden går fort på dagarna när man är ledig tycker jag! Helt otroligt!

Har faktiskt varit duktig och lagat mat idag, chocka världen :P blev väl inte direkt något svårt, det blev köttbullar och makaroner ;) sen två knäckemackor till det med ost på, det är gött de! Men iaf, jag är duktig som har ätit ordentlig mat idag iaf :)

Och jag har även försökt pluggat lite..
Gjorde två övningsquiz utan att ha läst något, fick 10 av 25 rätt hahahah herregud så dåligt! Måste nog öva och LÄSA lite mer tror jag ;)
Funderar på att skriva ut från de två kapitlen som vi har quizen på, men det blir ju så in i helvete mkt papper då!! :O vi snackar alltså. så vet inte om det är värt de?? Men det är ju inte så lätt att läsa så mycket via datorn heller.. hmm.. kanske är bäst att skriva ut ändå då? herregud vilka problem jag har :P
Quizen på Måndag kommer ju gå åt helvete iaf, det känner jag :P


ååhh jag funderar så himla mycket hela tiden, och det gör då att jag känner mig helt nere. Som idag tex, har bara funderat hela dagen och blir så nere då, orkar inte det här! Kan jag sluta fundera massa någongång!?? Detta gör så min motivation till saker och ting försvinner totalt, vill ingenting liksom =/ Fasen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj vad duktig man är som lagar mat och pluggar så :) Gilla! :) <3

2011-04-08 @ 11:54:23
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Murra: ja visst, jag kan bara jag vill ;)

2011-04-09 @ 01:04:19
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0