Snart över...

Okej, nu är det sista dagen som ni kommer höra mig och mitt tjat om plugg för ett tag :P
Ska nämligen lämna in uppgiften nu ikväll :P
det ska bli SÅ skönt och ha det över sen ska jag säga er!!
fast efter det här så är det ju dags att plugga till tentan... så jag kanske kommer tjata lite till om plugget ;) nejdå... ska ju läsa mest då så ska inte tjata för mycket ;)
Imorgon ska jag ha mitt första seminarium, får se hur det går till och hur det kommer gå. Är lite nervös att man ska få värsta svåra frågan, jag har ju inte fattat något av det här så det kan nog gå hur som helst imorgon :P

Nog om skolan nu :)

Funderar faktiskt på att gå ut på Lördag :)
Hänga på Marie tror jag :)
Har inte hört att någon av mina vänner ska ut, men om det är någon som ska det och läser detta så säg till :)
Blir nog mycket folk eftersom allt är nytt på lördag, kan nog bli kul :)
Just nu är jag taggad iaf, får se hur taggad jag är på lördag, det kan ju ändra sig minsann.

Nej ska fortsätta kolla lite på idol nu, och sen fortsätta plugga!!

Peace

Kommentarer
Postat av: Erika

Hihi, Erika är ledig och halvalkis!

2010-09-14 @ 21:25:26
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0