Mitt liv just nu..

Idag gick man upp vid 06 för att ta bussen in till Karlstads universitet.
Det var grymt jobbigt att gå upp kan jag lova er, kunde inte sova på bussen heller för jag mådde illa =/ Så direkt när jag kom till skolan så gick jag och tog en macka och drack kaffe, försökte läsa lite i boken som vi har till tentan men kom inte så himla långt. Sen drog föreläsningen igång. Och jag kan ju säga att jag fatta ingenting, eftersom den här föreläsningen har varit i två delar, och det var den andra idag och jag har missat den första eftersom jag har varit sjuk så var det inte så lätt att hänga med. Tyckte det var mest ointressant faktiskt.
Men jag höll ut i 3,5 timme, duktigt av mig :) sen träffa jag studiegruppen för vi skulle gå igenom en grej, så kom hem vid halv tre idag istället för halv två. Det är STOR skillnad ska jag säga er!

När jag kom hem så gick jag direkt upp till Sofie fast hon inte var hemma :P Jag lånade hennes mikro (jag måste skaffa en egen snart) och sen så gosa jag lite med missemiss :) Så go var han! :)
men sen gick jag ner till mig igen för att sätta igång med det här jäkla plugget.
Jag håller just nu på att skriva ner en föreläsning som finns på powerpoint som jag har missat i mitt kollegieblock. Jag lär mig lättare om jag skriver ner allt, än att bara sitta och läsa. Men det är ju hur mycket som helst!! Jag har verkligen skrivkramp i handen, får ta pauser då och då. Fast jag har lika ont ändå fast jag tar pauser, har suttit i flera timmar och skrivit. Kommer säkert ha blåser imorgon, kul kul.
Ska även göra likadant med en annan föreläsning (den första delen som jag har varit på idag), får se om jag hinner göra allt idag, för det är ju så himla mycket.

Så resten av den här veckan kommer ni inte se något av mig, för jag kommer nämligen inte ha något liv!! På lördag eftermiddag börjar mitt liv igen ;)

Och Linnea och Therre, såg era kommentarer från förra inlägget :)
Självklart ska ni få komma och kolla på lägenheten och fika :)
Men som sagt, det får bli efter den här veckan, hoppas ni förstår :)

Nej jag ska försöka skriva lite igen nu då.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0