Torsdag

Hallå!
Jag har verkligen ingenting att skriva, men just nu gör jag allt för att inte få plugga... ååhh som sagt, min motivation till att börja med plugget är riktigt dåligt!! förstår inte!! dumma mig!

Igår blev det lite fotografering, eller lite... vi höll på i 2 timmar ute, och det var riktigt kallt! Jag väntar spänt på bilderna :) jag är ju väldigt kräsen av mig, men hoppas att någon bild ska passa mig iaf :) Tack Linnea för hjälpen! <3

Har varit ledig från skolan sen i Tisdags, riktigt skönt :)
Är ledig imorgon med, men ska till skrantaskolan klockan 9.00 och få information om våran VFU. Och murra ringde förut och sa att hon ville komma hem till mig imorgon och se hur jag bor eftersom hon inte har sett det, och hon skulle ta med dig mockarutor och bullar, så jag får bjuda på kaffe då :P Men det ska bli trevligt :) Erika kommer nog med, och ska höra med några fler brudar om dom vill komma ;)
Sen blir det väl att plugga HELA HELGEN! Jag hatar tentor!! bläää...


Nej plugga var det ja!

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Silaslotta

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-03-22 @ 18:55:44
URL: http://silaslotta.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0