Tentan gjord!

Gud vad skönt, vilken lättnad det är nu efteråt.
Åkte in till skolan tidigt idag och gjorde den där förbaskade tentan! och nu är den över, sen får vi ju se hur resultatet slutar :P En fråga kunde jag helt säker iaf, de andra frågorna chansa jag på, och hitta på lite själv ;) så jag vet ju att jag kommer få komplettera, men det får man nästan räkna med jämt :)

När jag kom hem halv ett idag så var jag sååå trött och hungrig.
Så jag fixade mat (pizza ugn) och sen la jag mig i sängen och slumra till en stund.
När jag vaknade så visste jag inte vad jag skulle göra, så tänkte att jag lika gärna kunde diska... hann diska upp alla glas, sen skulle jag ta lite bestick, och lyckades självklart skära mig på en vass kniv! fasen vad ont det gör alltså, det svider och det bara rinner blod! blodet tog aldrig slut heller! Så det blev plåster på det hela!
Så nu känner jag mig helt handikappad... helt sjukt att man gör det för ett plåster på fingret?? :O men men.. så är det faktiskt. Känns så ovant och fel liksom.


Och nu vet jag inte vad jag ska göra, datorn är inge rolig, inge roligt på tv.. så vettetusan vad jag ska hitta på :S


Förresten, fick reda på resultatet av min förra tenta idag... Omtenta! så är det med det.. men jag hade ju räknat med det så blev inte direkt chockad om jag ska vara ärlig :P haha. Har sagt hela tiden att jag kommer få göra en omtenta.


Sen vill jag även säga Grattis till min bästa bror och Catte som har förlovat sig :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0