Stentrött

Ja, det är vad jag är idag!
Det har varit en lång dag idag i skolan. gick upp vid 06 och kom hem vid 17.30, mörkt ute när man åkte till skolan och mörkt när man kommer hem, kul kul.
Är hur trött som helst nu, blir att lägga mig tidigt idag! ska upp lika tidigt imorgon med, Suck! men jag slutar 12 imorgon iaf, det är skönt :)

En ny vecka, och det betyder plugg, plugg plugg!
har tenta på måndag och jag har pluggat alldeles för lite inför den, precis som förra gången.
Känns inte alls bra!
Jag har verkligen inte motivationen att börja plugga.
Någon som har något bra tips om hur man kan börja plugga?
För när jag väl kommer igång så går det bra... det är bara det att jag aldrig kommer igång :P


Nej ska fortsätta kolla på vänner nu, och försöka börja läsa i en bok.. hur ska det gå??

kramar från en stentrött Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0