Söndag och inte bakis :)

Jag hade en bra kväll igår :)
Och idag är jag inte bakis, vilket känns toppen! :)
Är lite trötter bara, men det är man ju alltid.

Har diskat en hel del nu, men har en del kvar.
Allt fick inte plats i diskstället så får vänta tills det torkar!

Ska hem till mamma senare och äta :)
Och efter det blir det bara lugnt, tvn eller nåt skulle jag tro.

Jag skulle behöva städa här men orkar inte just nu..
Kanske ska börja lite på mitt arbete som jag har i skolan?
SUCK! aldrig en lugn stund.

Men som sagt, tack för igår alla som var med och gjorde den så bra :) <3

Kommentarer
Postat av: madde

Ska vi ta med engångsgrejor när vi kommer - så du slipper diska dan efter hi hi hi!

2010-10-31 @ 19:30:22
URL: http://emeliewiktorsson.blogg.se/
Postat av: madde igen :)

eller kanske nåt att ge dig i inflyttningspresent hahhahahhahahahaha! Nu löste vi det "problemet" hi hi!

2010-10-31 @ 19:33:03
Postat av: Jenny

Madde: haha nu var ju du rolig ;)

2010-11-01 @ 14:04:48
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0