Helgen är välkommen :)

Äntligen är det Fredag och det är lika med HELG!
Tycker den här veckan har gått sååå sakta, så det ska bli riktigt skönt med helg nu :)

Har ju varit ledig från skolan idag, så fick sova ut!
vaknade först 09.15 och var såå kissnödig, gick upp på toa och jag var verkligen STENTRÖTT, kändes som om klockan var 06 ungefär, orkade knappt titta liksom :P haha. Somnade om till 10.30, vakna av att det var sånt jäkla spring i trappuppgången hela tiden.

Idag har jag gjort lite ärenden också, känns himla bra att få det gjort!
Jag gick först till Annaberta i butiken, men hon hade kunder så kunde inte direkt prata med henne, men tycker det är så kul att hon har massa kunder :) Så det gjorde ingenting att vi inte hann att prata. Kul att se att hon kan hjälpa andra som har problem att hitta den perfekta BH:n.
Sen gick jag vidare till Nordea för jag skulle sätta in pengar på mitt konto, och jag har SEB men det stod på pappret att jag var tvungen att gå till en Nordeabank, men dom där sa att jag kunde gå till SEB banken så hjälper dom mig där, så jag gjorde det och det gick prima :)
Efter det gick jag till biblioteket, reserverade en bok som kommer på Måndag eftermiddag som jag måste hämta. Sen lånade jag massa andra böcker till mitt arbete som jag ska skriva om. Får se om dom är till någon hjälp. Jag fick även ett nytt lånekort, hade det gamla och har inte lånat på år och dar så jag fanns inte ens med i deras system längre :P Jag lånade böckerna och allt gick prima, tills jag gick ut från biblioteket, då börja det tjuta som aldrig förr! Jag gick till en personal och dom sa att någon bok har inte blivit avlarmat. En bok krånglade lite sa jag, så antagligen var det den då. Men tydligen om en bok eller flera skulle krångla så måste man prata med personalen, man får inte fösöka att göra om det hela tiden, för då larmas böckerna på igen. Så det var det som jag gjorde felet. men men.. nu vet jag det i alla fall :)

Efter biblioteket ringde jag pappa, för jag visste att han var på stan. Han var på ojojoj och väntade på brorsan, för dom skulle fika, så jag gick ner dit och mötte upp dom och handlade en ram, en stiftpenna och register till mina räkningar. Vi gick och fika sen skulle brorsan och pappa till systemet så jag hängde på, och sen skjutsa pappa hem oss :)

Och nu ska jag gå upp en stund till Sofie :) Skönt att ha en som är så nära granne faktiskt :) Känner man sig ensam så är det bara att gå till henne :) slippa att dra på sig jacka och skor, tar mina foppa upp till henne bara :P

Ikväll blir det tacos hemma hos mamma, gud vad gött det ska bli :)
Var sjukt länge sen som jag åt det!!
Senare ikväll vet jag inte vad som händer, några förslag?
Smsa eller ring isånna fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0