Grå dag

Nu blev jag lite sugen på att skriva igen, fast jag inte har något att skriva :P

Varit till skolan idag haft två föreläsningar. eller den ena kan man väl säga var en lektion bara.
efter det stanna jag med studiegruppen en timme, fixade en sak till vårat arbete som vi har fått nu som vi ska göra. Aldrig kan man få en lugn stund! blir galen på det här! Skulle vilja börja med arbetet men har inga böcker så det blir lite svårt. Måste försöka fixa det antingen imorgon eller på Fredag. Tänkte gå till bibblan och fråga efter lite böcker, funderar på att skriva om barn med föräldrar som missbrukar. Kan nog bli intressant att skriva om :)

Igår när jag hade kommit hem från skolan så kom erika och Våldgästa mig med glass :) sånt gillar jag, då blir jag glad :D riktigt god glass var det med :D Snackade en massa skit en stund sen drog Erika hem och mamma kom och hämtade mig för jag behövde storhandla. Jag handlade för 520 spänn :O Så nu har jag mat i frysen kan jag lova er!!

Imorgon blir det skolan igen, gå upp tidigt :( har inte fått en enda sovmorgon den här veckan, det är riktigt tufft att gå upp tidigt varje dag, men det är bara att göra det! Imorgon ska föreläsningen handla om homosexuella, bisexuella och transvestiter. Tror det kan bli intressant faktiskt :)

Och på fredag är jag ledig :D
Skööööööööööööööööönt :D haha.

Sådär nu har jag fått skrivit av mig :)

Ha en fortsatt bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0