Det går fort..

Ojoj, redan 1 oktober idag!
Tiden bara flyger iväg tycker jag.

Just nu så har jag precis lagt ifrån mig alla skolböcker.. är så trött på dom nu så jag vill spy! (men ska inte göra det)
Jag känner liksom att det får gå som det går imorgon, skiter i vilket nu känns det som.
ska bli såååå skönt när det är över.
Och jag har lärt mig en sak med det här! Börja ALDRIG plugga en vecka innan tentan, det går verkligen inte!
Det är inte som på gymnasiet direkt, då satt jag på kvällen dagen innan provet och pluggade på, och det gick oftast bra på provet med!
Men nu är det ju något MER att läsa och plugga in, så en vecka är för lite.
Så till nästa tenta så jag ska nog redan plugga på Söndag, haha nejdå ;)
jag kan lova er att den här helgen kommer vara PLUGGFRI för min del!!

Ska bli kul imorgon kväll! :)
Då får jag träffa alla brudar, vilket var väldigt länge sen jag gjorde!
Vi ska äta plankstek, mums! :P
Tina och jag som har kommit på den här idén, kommer bli jobbigt att laga, men jag tror det kommer bli kanon när allt är klar! :)
Jag känner på mig att det kommer bli mycket skratt och prat :) love it!

Nej vad ska jag hitta på nu då?
Inte plugga iaf, det är en sak som är säker :)
Blir nog att lägga sig i soffan och kolla lite på tv :)

Ikväll ska jag hem till mamma och sova för jag ska låna bilen imorgon bitti och åka in till Karlstad med Angelika. Det går ju något snabbare plus att det är smidigare när vi ska ha tenta :)
På något sätt känner jag på mig att jag kommer bli stoppad av polisen imorgon på vägen till Karlstad... hmm.. får se om min känsla är rätt ;)

Ha en bra Fredag :)

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0